Продавець крамниця товарів для здоров'я ДОБРІ™ розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2003 відгуків
+380 (63) 673-70-36
+380 (50) 203-77-11
вул. Катерини Ступницької, 5, Київ, Україна
Кошик
Добрі™. Магазин оригінальної продукції

Товар пошкоджено при доставці. Як потрібно діяти

Товар пошкоджено при доставці. Як потрібно діяти

Шановні наші покупці.

 

Компанія відправляє ваші замовлення поштовими перевізниками. Під час доставлення посилки відповідальність за збереження і цілісність товару несе компанія перевізник. На жаль, є випадки, коли товар приходить пошкодженим і зіпсованим.

 

Наша компанія упаковує продукцію ретельно. Всі маркування про крихкість товару є на упаковуванні.

 

Коли товар переданий поштової компанії, відповідальність за товар несе тільки пошта.

 

Обов'язково при отриманні огляньте:

  • цілісність коробки або упаковування,
  • якщо коробка замотана в кульки або плівку - це велика ймовірність розбиття товару (так пошта упаковує товар намагаючися приховати пошкодження). Зніміть плівку й огляньте товар.
  • що немає мокрих плям, зіпсованої або сильно м'ятої коробки, то можете сміливо забрати товар. Якщо є які-небудь пошкодження, обов'язково огляньте товар. Відкрийте та переконайтесь, що все ціле.

Коли  при транспортуванні товар зіпсували.

Якщо товар розбитий або пошкоджений, то не поспішайте його забирати. Обов'язково зверніться до працівників пошти та напишіть претензію у 2 примірниках у присутності співробітника. Опишіть вид ушкодження. Напишіть вартість пошкодженого товару. Вкажіть обов'язково, що на коробці було маркування ОБЕРЕЖНО КРИХКИЙ ТОВАР. Це важливо, були випадки в нашій практиці, коли відділення пошти в претензії не відзначали наявність маркування і, надалі, відмовляли в компенсації.

Коли претензія складена, зробіть кілька фото коробки, маркування, зіпсованого товару. Вам співробітник пошти підпише і видасть другий примірник акту - претензії

Пошта відшкодує протягом декількох днів вам вартість втраченого товару.

Якщо вам не запропонували скласти претензію або ви не знаєте, як вчинити, наберіть нас по тел. 063-673-70-36.

Увага. Претензія на відшкодування вартості повинна бути складена відразу на відділенні пошти при отриманні товару. Якщо ви забрали пошкоджений товар додому і не склали претензії у відділенні, компенсації за втрату не буде.

Важливо. Відповідальність за товар при доставлянні несе поштовий перевізник. І якщо товар пошкоджено в дорозі - компенсацію оплачує поштова компанія. Ваш вантаж застрахований від втрати, тому складайте акт - претензію й отримайте компенсацію. Ми не можемо оплачувати помилки транспортної компанії та відшкодовувати вартість товару. Це їх зона відповідальності.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner